Současná situace zahnala mnoho zaměstnanců pracovat do svých domovů. Pro ty, kteří nejsou na toto uspořádání zvyklí může být home office pořádnou výzvou. Důležité je si, práci z domu správně nastavit a chovat se v podstatě podobně, jako byste chodili do práce. Svůj pracovní čas proto mějte jasně ohraničený, začínejte a končete stejně jako je vaše pracovní doba a když dopracujete, opravdu vypněte počítač a udělejte si pohodu. I když jásáte, že ráno ušetříte spoustu času dojížděním, stejně si na “přípravu do práce” vymezte svůj čas. I když zrovna nemáte videokonferenci, není dobré pracovat v pyžamu, tím klesá produktivita a hůře oddělíte pracovní čas od odpočinku. Nemusíte doma sedět v obleku jako v kanceláři, ale určete si pohodlné pracovní oblečení. Důležité je si také jasně vymezit svůj pracovní prostor. Nemusíte si doma hned zřizovat kancelářský kout, ale mít alespoň svůj stůl s počítačem vám pomůže naladit se na pracovní režim.
Je také prokázané, že nepořádek na stole může snižovat produktivitu, a proto se ho vždy snažte mít uspořádaný. Uvádí se, že alespoň polovina pracovní plochy by měla být volná. Když se vám na stole povalují stohy papírů, poznámek propisek a dalších materiálů, snadno zapomenete, co kde máte. Také to svádí k tomu, že větší pozornost věnujete papírům, které jsou nahoře, které ale nemusejí být nejdůležitější. Při hledání poznámek také ztrácíte čas i energii, a to ve vás může vyvolávat zbytečný stres navíc. Proto při práci z domu neváhejte investovat do kancelářských potřeb, pořiďte si šanony na uspořádání písemností, mějte vždy po ruce funkční popisku a věnujte vždy alespoň chvíli uspořádání věcí. Také si ze stolu nedělejte odkladiště a nedávejte na něj věci, které k práci vůbec nepotřebujete. Jakmile si zvyknete mít je organizované, ušetříte si mnoho času i nervů hledáním, budete lépe dodržovat termíny, protože budete mít přehled o tom, co musíte udělat dřív a celkově se vám bude lépe pracovat v uklizeném prostoru.